Subject: Pärna-Järve 15 kV fiidri rekonstrueerimine, Tartu vald, Tartu maakond
From: "Tanel Heering" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 11:28:07 +0300

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Pärna-Järve 15 kV fiidri
rekonstrueerimist, Tartu vallas, Tartu maakonnas.
Projekteeritud/rekonstrueeritav võrk asub transpordiameti kaitsevööndis ja
ristub transpordiameti maanteedega, ristumised on asendiplaani joonistel
01, 09, 13, 21, 24, 27.

Saadan kooskõlastamiseks projekti. Palun suunata menetlemiseks Peeter
Uibole, kuna oleme Temaga sellest tööst juba rääkinud.

Kooskõlastuse taotlus kättesaadav:
<https://elefish-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tanel_heering_elefish_ee
/EnXQpSFvuo5FlRqOImPcaRYB50a96Is6cakCoCz4jjoJdA?e=tWEPro>  Pärna-Järve
15kV rekonstrueerimine TRAM KK taotlus

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

Elefish OÜ

59002913